Drugcrime-law_MainPic עבירות סמים
Drugcrime-law_MainPic עבירות סמים
פנייה לייעוץ אישי



    האם המלצות גולשים באמת חשובות כל-כך?

    יש טענה לפיה המלצות של גולשים באינטרנט מבטאת סולידריות חברתית מסוג חדש. יש בזה משהו. אנשים אוהבים לשתף את החוויות שלהם לגבי מוצר או שירות כלשהו, בין אן זו חוויה חיובית או שלילית, ולתת לאנשים נוספים את המידע שברשותם.

     

    האם המלצות גולשים באמת חשובות כל-כך?

    כיום לא צריכים להיות מומחים לתחום מסוים כדי לתת המלצה וגולשים שמחים לקרוא המלצות כנות ואותנטיות מלקוחות שכבר התנסו במוצר או בשירות שהם מעוניינים בו. האם המלצות של גולשים אכן חשובות? האם הן משפיעות על עסקים? אתם מוזמנים לקרוא במאמר שלפניכם.

    המלצות על בתי עסק

    מחקרים שבוצעו בשנים האחרונות מלמדים שלקוחות לא מסתפקים רק בבדיקה איזה דירוג יש לעסק מסוים. הם בודקים וקוראים את ההמלצות ב"שבע עיניים".

    אתם מעוניינים לקנות מדיח כלים און ליין. איך תדעו מה להזמין? מעבר להתאמה לתקציב שלכם, איך תדעו אם זה מה שאתם מחפשים? ואולי יש למכשיר "נקודות חולשה" שלא חשבתם עליהם? למשל, הכלים לא יוצאים יבשים לגמרי.

    המלצה אחת כזו וכבר תחשבו פעמיים אם לקנות אותו או לא. או לחילופין, תקראו המלצה שאומרת שיש כאן value for money מצוין ושהעסקה משתלמת ביותר. יש סיכוי ש"תרוצו" לקנות.

    הנה כמה נתונים. 97% מהלקוחות מודים שביקורות והמלצות הן פקטור מרכזי בהחלטה שלהם אם לקנות או לא. 92% יהססו אם לבצע רכישה כאשר אין בכלל ביקורות, ו-94% יקראו את הביקורות כשהן זמינות. 88% מהלקוחות מתייחסים להמלצות וביקורות ברשת כאילו ניתנו להם באופן אישי.

    המלצות ברשת

    וכאן אנו מגיעים לעניין האנונימיות. כידוע, המלצות מפה לאוזן הן תמיד הדרך הטובה ביותר לשיווק העסק, ולפעמים זה כל המידע שאפשר להשיג על עסק מסוים.

    אך כיום, עם התרחבות האינטרנט, יש להמלצות הללו אותו אימפקט, גם אם הן ניתנות על-ידי אנשים שאנו לא מכירים. אז למה בכל את אנו סומכים על המלצות ברשת? גולשים יסמכו על המלצות רק אם הן תיראנה אותנטיות ואם הן יופיעו בכמות מספקת. אם זה נראה מזויף או ממומן זה עלול לעשות את ההיפך.

    כנסו למשל לאתר ההמלצות שמתמקד בעורכי דין ותגלו המלצות אותנטיות שנבדקו ואשר הממליץ "מוותר" על האנונימיות ומוכן לספר לכולם כמה שהוא אוהד את משרד עורכי הדין שהוא ממליץ עליו. שיהיה לכם בהצלחה בזיהוי ההמלצות הטובות ביותר, וברכישת המוצר או השירות שממנו תשבעו רצון.

    *האמור בעמוד זה ובאתר עבירות סמים – Drugcrime-Law בכלל אינו מחליף ייעוץ משפטי והבוחר להסתמך על האמור עושה זאת באחריותו האישית.

    לייעוץ ראשוני חייג 077-2315818 (זמינות 24 שעות)
    פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      מידע חשוב נוסף