Drugcrime-law_MainPic עבירות סמים
Drugcrime-law_MainPic עבירות סמים
פנייה לייעוץ אישי



    חשוד בעבירות סמים? 5 כללים לבחירת עורך דין

    עבירות סמים, בניגוד לעבירות פליליות אחרות, מאפיינות לא רק את המגזר הפלילי או אנשים בעל רקע עברייני, אלא הן עבירות החוצות מגזרים, מעמד כלכלי ומקום מגורים.

    חשוד בעבירות סמים? 5 כללים לבחירת עורך דיןעבירות סמים אינן נובעות רק מהזדקקות גופנית לסם. עבירות אלו עלולות לנבוע אף מלחץ חברתי, מרצון של המשתמש להיטמע בסביבתו ואף מהרצון לברוח מהמציאות הדוחקת.

    תוכן עניינים

    החוק במדינת ישראל אוסר על שימוש בסמים, ללא הבחנה האם מדובר בסם "קל" או בסם "קשה". האיסור חל על ייצור, הכנה, הפקה, סחר או החזקה של סם, והעונש על סחר בסמים עלול להגיע עד ל-20 שנות מאסר. החוק אף מציין כמויות סם העולות לכדי שימוש עצמי ומעבר להן, ייחשבו ככמות מסחרית הגוררת אישום בסחר בסמים, למשל:

    1. מריחואנה – 15 גרם
    2. קוקאין – 0.3 גרם
    3. אופיום – 2 גרם

    השפעתה של הרשעה בעבירת סמים, עבירה שיש עימה קלון, היא הרבה מעבר לתקופת המאסר. גם לאחריה, כתם ההרשעה רודף אחר המשוחרר בכל דבר וענין, ואף עלול למנוע ממנו לגשת למכרזים למשרות ציבוריות, להוציא רישיון נשק או להתקבל לכל מקום עבודה הדורש גיליון הרשעות נקי.

    זו הסיבה שחשוד בעבירות סמים חייב להצטייד בעורך דין עבירות סמים כדי שיצלח את ההליך ואולי אפילו ללא הרשעה פלילית. אז בואו ונלמד 5 כללי לבחירת עורך דין עבירות סמים.

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      כלל 1: בחר עורך דין עם ניסיון וותק בעבירות סמים

      עורכי דין רבים עוסקים במגוון תחומי משפט, דבר המקשה עליהם להתמקצע באופן מעמיק בתחום מסוים. כאשר אנו בוחרים עורך דין עבירות סמים, חשוב לפנות לעורך דין שזהו תחום עיסוקו הבלעדי או העיקרי, ע"מ שנהנה מהידע, מהבקיאות ומהחשיבות של הכרת החוק והפסיקה הרלוונטיים והעדכניים ביותר.

      עורך דין עבירות סמים שזהו תחום התמחותו, ייטיב לבחור אסטרטגיה משפטית שתתאים לך ורק לך, ותעזור לך למקסם את זכויותיך. גם בתחום תחום עבירות הסמים ישנם תתי התמחות. חפש תמיד את עורך הדין העוסק בתחום המדויק של החשד נגדך. התמקצעות חשובה בכל התחומים, וקל וחומר בתחום של דיני נפשות.

      כלל 2: אל תתפתה לשמות גדולים!

      עבירות סמים הן עבירות חמורות מאוד. אולם זו אינה סיבה מספקת לחשוב כי עורך דין בעל שם, או עורך דין עם תדמית שיווקית נוצצת, יהיה המפתח להצלחה המשפטית שלך. סביר להניח כי אם תפנה למשרד ידוע, עורך הדין שיטפל בך לא יהיה זה ששמו מתנוסס בכניסה.

      אין זה אומר כמובן שמשרדים ידועים פסולים, אולם אם פונים למשרד גדול ומפורסם, חשוב לוודא מיהו עורך הדין שיטפל בך, האם הוא עורך דין עבירות סמים או עורך דין העוסק רוב זמנו בתיקי נדל"ן, האם יש ביניכם כימיה? האם שניכם רואים את הדרך המשפטית כמוסכמת ביניכם? כל הדברים הללו הם בסיס לעבודה משותפת במהלך ההליך הפלילי, שיתוף פעולה שהוא הכרחי להצלחה.

      כלל 3: עורך דין יוצא המערכת המשפטית או המשטרתית, יותר טוב!

      אם עורך הדין שאתם נוטים לבחור עבד בעבר בפרקליטות הפלילית או במשטרה, הרי שזו בהחלט נקודה לזכותו. שכן הכרה מוקדמת של מערכת התביעה הפלילית, הכרה אישית של אנשי התביעה ובקיאות בהליכי החקירה שמבצעת הפרקליטות, עשויה לסייע לנאשם לנהל את משפטו בצורה טובה יותר ואף להקנות לו יתרונות הנובעים מהיכרותו המוקדמת של עורך דינו עם אנשי התביעה.

      כשם שעורך דין שעבד ברשות המיסים הוא בעל יתרון בניהול הליכים פליליים כלכליים-מיסויים, כך עורך דין עבירות מיסים שעבד בפרקליטות ומכיר את ההליכים מצידם השני, עשוי להיות מתאים יותר לייצוג הנאשם בעבירות סמים.

      כלל 4: בחר עורך דין המוצא איתך שפה משותפת

      עורך דין עבירות סמים עשוי להיות מקצוען אמיתי, אולם לוקה ביחסי אנוש. חשוב לדעת כי ההליך הפלילי הוא הליך ארוך המחייב צעידה משותפת של הנאשם ביחד עם עורך דינו. לכן הכימיה הנוצרת בין השניים, היא מפתח להמשך צעידה אחידה.

      לעיתים מציע עורך הדין אסטרטגיה משפטית שאינה נושאת חן בעיני הלקוח, והם חייבים לפתור את המחלוקות בדרך שלא תשים מכשול בהמשך. לכן פגישה אישית עם עורך הדין בטרם הבחירה הסופית, חשובה מאוד והיא חלק בלתי נפרד מתהליך בחירת עורך הדין.

      הזהרו מעורכי דין המבטיחים הצלחה. הבטחת הצלחה במסגרת הליך משפטי, מעידה על חוסר רצינותו של עורך הדיןכלל 5: אל תלכו שולל אחרי הבטחת הצלחה!

      הזהרו מעורכי דין המבטיחים הצלחה. הבטחת הצלחה במסגרת הליך משפטי, מעידה על חוסר רצינותו של עורך הדין , שכן לעולם אין לדעת לאלו כיוונים תתפתח החקירה ומה תהיה השתלשלות ההליך הפלילי. הבטחה של עורך דין להצלחה בהליך שהוא אינו הגורם היחיד המעורב בו, וההצלחה אינה תלויה רק בו, צריכה להדליק אור אדום. נסו קבל ממנו בכתב את הבטחתו ותראו מה תהיה תגובתו…

      ובקצרה: כל חשד לעבירות סמים מצדיק התייעצות בעורך דין עבירות סמים שכן לעולם אין לדעת לאן יתפתחו ההאשמות. בחירת עורך דין היא צעד חשוב מאוד במסלול המשפטי והתווינו מספר כללים: מקצועיות ספציפית בתחום כתב האישום, לא ללכת שולל אחר שמות נוצצים, חפשו גם את ה"בן אדם" בעורך הדין ואל תתפתו להבטחות שאינן תלויות בעורך הדין.

      בהצלחה!

      *האמור בעמוד זה ובאתר עבירות סמים – Drugcrime-Law בכלל אינו מחליף ייעוץ משפטי והבוחר להסתמך על האמור עושה זאת באחריותו האישית.

      לייעוץ ראשוני חייג 077-2315818 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מידע חשוב נוסף